Indica-Fans.net

It is currently Thu 28. Mar 2024, 11:44

All times are UTC




Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 3 posts ] 
Author Message
PostPosted: Sun 24. Jul 2011, 11:08 
Offline
Administrator / Indicator
Administrator / Indicator
User avatar

Joined: Fri 24. Jul 2009, 15:06
Posts: 585
2 Jaar Indica-Fans.net.

Image

Sinds 2009 vind je hier het laatste nieuws, interviews en informatie over de Finse all-girl band Indica. Dat moet gevierd worden! We hebben iets leuks te winnen, speciaal voor jullie!

Wat moet je er voor doen?
Wij vragen jouw creativiteit! Ontwerp een cd-cover van je favoriete liedje van Indica. Of het een nummer is van een Finse cd of van het laatste album A Way Away, aan jouw de keus. De meest creatieve en originele ideeën zullen worden uitgekozen als winnaar en kan één van de leuke pakketten winnen. De professionaliteit is niet van groot belang, maar het gaat om origineelste idee!

Wat valt er te winnen?

De eerste plaats is er één om naar uit te kijken:
(Wij willen Nuclear Blast bedanken voor het het beschikbaar stellen van deze schitterende prijzen!)

Image

1 Gigantische vinylbanner (circa 1 x 2 meter) gesigneerd door de dames
1 T-shirt van Indica
4 Zeldzame promo cd's ( ("Precious Dark" (enkel uitgebracht als downloadsingle!), "In Passing" Videoclip Promo-DVD, "Island of Lights" en "Children of Frost" Promo-CD, "In Passing" Promo-CD

De tweede plaats krijgt:
1 T-shirt van Indica
4 Zeldzame promo cd's ( ("Precious Dark" (enkel uitgebracht als downloadsingle!), "In Passing" Videoclip Promo-DVD, "Island of Lights" en "Children of Frost" Promo-CD, "In Passing" Promo-CD

En de derde plaats:
4 Zeldzame promo cd's ( ("Precious Dark" (enkel uitgebracht als downloadsingle!), "In Passing" Videoclip Promo-DVD, "Island of Lights" en "Children of Frost" Promo-CD, "In Passing" Promo-CD


Hier zijn de feiten over de wedstrijd:

Voorwaarden:
§1 De deelnemers moeten geregistreerde gebruikers zijn uit Duitsland, Nederland of Polen.

§2 De deadline voor het insturen van het ontwerp is 24 augustus. Inzendingen na deze datum zullen niet in behandeling worden genomen.

§3 Het ontwerp dient te worden verzonden via e-mail naar mail@indica-fans.net, als foto of scan. Vermeld daarbij je naam en gebruikersnaam.

§4 De beslissing is definitief.

§5 Wanneer je tot éen van de winnaars bent uitgekozen, ontvang je van ons een PM via het Forum om jouw adres te vragen. Dit dient uitsluitend om het pakket naar je toe te sturen, wij zullen verder niets doen met de gegevens.

§6 De winnaars worden bekend gemaakt op het forum en via een PM via het forum.

§7 De beheerders en moderators van Indica-Fans.net zijn uitgesloten van deelname.

§8 Niet geregistreerde of verbannen gebruikers kunnen niet deelnemen aan de wedstrijd.

F.A.Q.:

V: Zijn er beperkingen het het maken van het ontwerp?
A: Wij laten het aan jouw verbeelding over :) Alles is prima, zolang je geen plagiaat pleegt voor de wedstrijd. Indien je gebruik maakt van foto's of andere afbeeldingen geef dan de bron op.

V: Wie bepaalt welk ontwerp er wint?
A: De pre-selectie wordt gedaan door de beheerders van Indica-Fans.net, de keuze van de 1e, 2e en 3e plaats zal worden gedaan door onze VIP jurylid Kusti Manninen. Dus wees creatief!

V: Ik heb geen grafische programma's, kan ik wel meedoen?
A: Natuurlijk! Het gaat ons om de originaliteit en creativiteit, niet de professionaliteit. Je kunt bijvoorbeeld ook tekenen, knutselen of een collage maken. Zolang je het werk digitaal (als foto/afbeelding) naar ons kunt toesturen.

V: Ik heb geen fotocamera. Kan ik mijn ontwerp toesturen?
A: Helaas is dat niet mogelijk. Wij accepteren alleen foto's en scans voor deze wedstrijd dat per e-mail worden toegezonden.

V: Wordt mijn ontwerp de cover voor een nieuwe Indica single? Oftewel: zal de band gebruik maken van mijn ontwerp?
A: Helaas niet. Het ontwerp wordt uitsluitend gebruikt voor deze wedstrijd en worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt. Natuurlijk zullen de deelnemende ontwerpen op het forum worden vertoond.

V: Kan ik meerdere ontwerpen insturen?
A: Om iedereen een gelijke gans te geven kan er maar één ontwerp per deelnemer worden ingezonden.

V: Kan ik gebruik maken van de foto's die in de forumgalerij staan?
A: Ja, maar vergeet niet dat de originaliteit van belang is. Slechts een foto insturen dat uit onze galerij komt is niet erg creatief ;) Als je een foto kan verwerken in jouw ontwerp is dat prima.

V: Hoe kan ik het logo van de band krijgen voor mijn ontwerp?
A: Deze kan je hier downloaden.

Image

V: Wordt het winnende ontwerp aan Indica getoond?
A: Natuurlijk zullen wij de winnende cover aan de dames presenteren!

V: Kan ik jullie omkopen met een taart?
A: Ehm, nee :D

Image

_________________
Image Image Image

Indica-Fans.net Administrator

...a heart that hurts is a heart that works...

FB Profil: Andy


Top
   
 
PostPosted: Sun 21. Aug 2011, 10:51 
Offline
Teased
Teased

Joined: Sun 8. May 2011, 17:37
Posts: 4
ZO mijn werk is opgestuurd!


Top
   
 
PostPosted: Wed 24. Aug 2011, 16:48 
Offline
Moderator
Moderator
User avatar

Joined: Mon 1. Nov 2010, 21:01
Posts: 75
Location: The Netherlands
Spannend, nog maar enkele uren om in te zenden. :D
Ondertussen zie ik nog een aardig aantal binnenkomen. Dus wil je nog meedoen dan kan dat tot 24.00 uur. Daarna zullen deze niet meer worden meegenomen in de beoordeling. Succes! :thumbsup:

_________________
Image Image Image
Indica-Fans.net teammember


Top
   
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 3 posts ] 

All times are UTC


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Copyright © Indica-Fans.net - Masthead Indica-Fans.net: Masthead Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited