Indica-Fans.net

It is currently Thu 28. Mar 2024, 10:06

All times are UTC




Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Thu 5. Jan 2012, 13:50 
Offline
Administrator / Indicator
Administrator / Indicator
User avatar

Joined: Fri 24. Jul 2009, 15:06
Posts: 585
Indica-Fans.net: Zou u zichzelf willen voorstellen aan onze lezers?

Mevrouw Summi: Ik ben Sirkku's voormalige piano lerares van het Espoo Music Institute (EMO). Ik werk ook als onderzoekster aan het Sibelius Academy in Helsinki waar mijn voornaamste interesse ligt bij "top performance" en creativiteit in muziek, kunst en sport. Ik heb een doctoraal proefschrift geschreven over de psychofysiologische staat van muzikanten. Daarnaast ben ik werkzaam als mental coach voor artiesten en atleten.

Indica-Fans.net: Welke hobby's heeft u naast uw dagelijkse werkzaamheden?

Mevrouw Summi: Ik hou van films kijken, koken en het ontwerpen van kleding.

Indica-Fans.net: Hoe zou u Sirkku omschrijven toen zij studeerde?

Mevrouw Summi: Sirkku is een bijzonder intelligent dame en kan zich goed concentreren. Zij is zeer gevorderd in haar klassieke spel en kan goed presteren. Sirkku speelt al vanaf jonge leeftijd, waardoor het brein meer is ontwikkeld dan zonder training. Dat is een groot voordeel in het leven!

Indica-Fans.net: Dacht u toentertijd dat Sirkku op het grote podium zou schitteren?

Mevrouw Summi: Die mogelijkheid zat er zeker in. Of dat zij zou uitblinken als onderzoeker.

Indica-Fans.net: Heeft u ook lesgegeven aan de andere dames van Indica? En zo ja, zou u ons iets kunnen vertellen over hen?

Mevrouw Summi: Nee, behalve Sirkku heb ik het voorrecht niet gehad om de andere dames van Indica te onderwijzen.

Indica-Fans.net: Wat vind u van Indica's muziek?

Mevrouw Summi: Ik vind het opwekkend.

Indica-Fans.net: Heeft u Sirkku ontmoet nadat zij EMO verliet?

Mevrouw Summi: Jammer genoeg te weinig. Wel heb ik contact gehouden met haar moeder.

Indica-Fans.net: Hoe voelt het om te weten dat sommige van de meest beroemde dames uit Finland bij hebben gestudeerd?

Mevrouw Summi: Daar ben ik trots op!

Indica-Fans.net: Heeft Indica effect gehad op uw leven?

Mevrouw Summi: Natuurlijk op een bepaalde manier. Ik weet dat Sirkku succes heeft in haar leven en dat is voor mij het belangrijkste.

Indica-Fans.net: Veel beroemde muzikanten uit Finland hebben gestudeerd bij EMO. Zijn er andere studenten welke nu ook op de grote podia te zien zijn?

Mevrouw Summi: Bijvoorbeeld Lenni-Kalle Taipale, een bekend pop/jazz pianist en Kerkko Koskinen, oprichter en componist van Ultra Bra. Daarnaast ook Mirja Mäkelä, een zeer fijne vocal jazz artiest.

Indica-Fans.net: Wat maakt Sirkku en de ander dames zo uniek, volgens u?

Mevrouw Summi: Ik denk passie en intelligentie: Sirkku heeft deze beide. En er goed uitzien is ook niet slecht.

Indica-Fans.net: Heeft het succes van Indica effect op de studenten van EMO?

Mevrouw Summi: Natuurlijk helpt het hun om de mogelijkheden te zien om zich verder te ontwikkelen als muzikale artiest. We hebben een goede opleiding voor popmuziek.

Indica-Fans.net: Welk advies zou u meegeven aan iedere student waarbij het vertrouwen ontbreekt in zijn of haar talent.

Mevrouw Summi: Ik ben een pro in mentale training, daarvoor heb ik mijn strategieën. In het algemeen geeft het bestuderen van klassieke muziek je de techniek en de kennis om op diverse manieren verder te gaan in de muziek. Daarnaast leert het je ook discipline.

Indica-Fans.net: Wat wilt u zeggen tegen de fans en de lezers?

Mevrouw Summi: Probeer ook muziek te spelen of te zingen, muziek maken ontwikkelt de hersenen echt verbazingwekkend!

Indica-Fans.net: Dank u wel, mevrouw Summi

Interview © Indica-Fans.net, December 2011

_________________
Image Image Image

Indica-Fans.net Administrator

...a heart that hurts is a heart that works...

FB Profil: Andy


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Copyright © Indica-Fans.net - Masthead Indica-Fans.net: Masthead Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited