Indica-Fans.net

It is currently Thu 28. Mar 2024, 10:58

All times are UTC




Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Mon 4. Jul 2011, 06:22 
Offline
Administrator / Indicator
Administrator / Indicator
User avatar

Joined: Fri 24. Jul 2009, 15:06
Posts: 585
Meer weten over Heini en Laura? Wij hadden onlangs een kort gesprek met deze dames van INDICA. Hierin lees je over hun passie voor muziek.

Heini

Indica-Fans.net: Kan je ons wat meer vertellen hoe je bent begonnen als bassiste en waarom je voor dit instrument koos?
Heini: Ik mijn kinderjaren ben ik begonnen met de piano en cello. Als tiener vond ik de klassieke instrumenten maar saai en bijna gênant, omdat ik toen meer hield van rockmuziek. Jonsu en ik begonnen samen in een band en daar speelde ik drums. (Eigenlijk meer omdat ik de leraar erg leuk vond!) Maar ik was daar eigenlijk helemaal niet goed in, daarom besloot ik voor een veel eenvoudiger instrument te kiezen met maar 4 snaren…. haha.

Indica-Fans.net: Wie zijn jouw idolen?
Heini: De wereld zit vol getalenteerde en geweldige muziekanten, moeilijk om er maar één of twee op te noemen.

Indica-Fans.net: Welke andere instrumenten speel je? En zal je deze eventueel ook tijdens een concert bespelen?
Heini: Als ik thuis ben speel bijna elke dag piano en tijdens de shows af en toe de keyboards. Vroeger speelde ik ook veel cello, maar de laatste jaren heb ik daar weinig tijd voor gehad of ben ik misschien te lui (het is ook zo makkelijk om direct voor de piano te gaan zitten, dan de cello eerst uit de koffer te halen en te stemmen :) ) Voordat ik zou overwegen om cello te spelen tijdens een optreden zal ik toch een jaar lang moeten oefenen om het talent terug te krijgen!


Laura

Indica-Fans.net: Je staat bekend als de dame achter het drumstel, maar speel je daarnaast ook ander instrumenten en waarom heb je gekozen voor het drumstel in Indica?
Laura: Als kind speelde ik viool, daarna elektrische gitaar en bas. Ik speel drums omdat de ander instrumenten al bezet waren :)

Indica-Fans.net: Het lijkt erop dat jij anderen graag plaagt, met name Jonsu. Wat is jouw favoriete streek die je hebt uitgehaald?
Laura: Eigenlijk houd ik ervan om iedereen te plagen, het is een leuke manier om de tijd in de tourbus door te brengen!

Indica-Fans.net: Zullen wij jouw ooit ander instrumenten zien spelen tijdens een toekomstige show?
Laura: Hmm… dat weet ik niet. Het hangt ervan af, als de ander het toelaten……

Interview © Indica-Fans.net, 2011

_________________
Image Image Image

Indica-Fans.net Administrator

...a heart that hurts is a heart that works...

FB Profil: Andy


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Copyright © Indica-Fans.net - Masthead Indica-Fans.net: Masthead Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited