Indica-Fans.net

It is currently Thu 28. Mar 2024, 22:33

All times are UTC




Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
PostPosted: Sun 27. Nov 2011, 09:52 
Offline
Administrator / Indicator
Administrator / Indicator
User avatar

Joined: Fri 24. Jul 2009, 15:06
Posts: 585
Indica-Fans.net: Zou u uzelf willen voorstellen aan onze lezers?

Mrs. Söderblom: Mijn naam is Kristina Söderblom. Ik ben pianiste en ben sinds 1989 lerares klassieke piano bij het Espoon musiikkiopisto (EMO).


Indica-Fans.net: Naast muziek en lesgeven, wat zijn uw hobby's?

Mrs. Söderblom: Ik lees zeer veel. Daarnaast vind ik het ook leuk om te koken en tijd door te brengen in de natuur.


Indica-Fans.net: Hoe zou u Sirkku beschrijven toen zij studeerde aan EMO?

Mrs. Söderblom: Sirkku begon op haar negende met mij te studeren. Zij was een schattig meisje, maar ook een beetje verlegen. Ze was een opgewekte en gemotiveerde leerling vanaf het begin en zij ontwikkelde zich al snel tot een vaardige pianiste. Ik vond haar altijd erg gevoelig.


Indica-Fans.net: Heeft u, toentertijd, gedacht dat Sirkku op grote podia zou staan?

Mrs. Söderblom: Nee. Maar ik wist dat zij getalenteerd was in vele opzichten, haar succes verbaasde mij dus niet.


Indica-Fans.net: Wat vind u zelf van Indica's muziek?

Mrs. Söderblom: Ik vind zowel de muziek als teksten veelzeggend en ik houd wel van de intense atmosfeer in de nummers.


Indica-Fans.net: Heeft u Sirkku nog wel eens gezien nadat zij de school heeft verlaten?

Mrs. Söderblom: Toen zij 15 jaar was studeerde zij met Kata Nummi en heb ik haar niet zo vaak meer gezien. Toch heeft zij mij uitgenodigd voor haar afstudeerfeest.


Indica-Fans.net: Hoe voelt het om te weten dat enkele van de meest beroemde dames uit Finland bij u hebben gestudeerd?

Mrs. Söderblom: Het is leuk om te weten dat Sirkku succesvol is.


Indica-Fans.net: Heeft Indica effect gehad op uw leven?

Mrs. Söderblom: Nee.


Indica-Fans.net: Wat denkt u, wat maakt Sirkku (en de andere dames) zulke unieke artiesten?

Mrs. Söderblom: Hun persoonlijkheid.


Indica-Fans.net: Heeft Indica's succes invloed op de studenten van EMO?

Mrs. Söderblom: Ik denk dat enkele luisteren naar Indica's muziek.


Indica-Fans.net: Welk advies zou u willen geven aan studenten die twijfelen aan hun talent?

Mrs. Söderblom: Ik zou proberen hen aan te moedigen en helpen hun goede eigenschappen te zien.


Indica-Fans.net: Dank u wel voor dit interview.

Interview © Indica-Fans.net, 2011

_________________
Image Image Image

Indica-Fans.net Administrator

...a heart that hurts is a heart that works...

FB Profil: Andy


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 1 post ] 

All times are UTC


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
cron
Copyright © Indica-Fans.net - Masthead Indica-Fans.net: Masthead Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited